BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, July 17, 2009

Arif !


haih, lame rase nye tak menulis, pagi ni awal aku bangun,
dah lame tak tidur dengan lena
amnesia ker? hmmm ...
bila lagikah agaknya.

pergi tadika pulak arini drive.
ade shoot tuk budak² tu punya graduasi
hah, aku apa lagi, pantang dengar
no wonder la aku bangkit awal kan?
hahaha ...

melihatkan gelagat budak² ni berphotoshoot
kelakar sungguh.
aku tahan gelak jer.
kang budak² ni sound aku karang, free je.
dahla cakap tak berlapik.
gedegang dorg je.
sat lagi, aku jugak yang malu sendiri.
hahaha ...

ada dua sesi, formal dan candid.
time candid, alahai .. macam batu. wakaka ~

nasib baik la bukan aku yang pegang camera, kalau tidak, ......
time aku punya giliran, haaa .. apa lagi ..
I'm a ROCKSTAR bebeh !!!
;D

dah habis sesi photography tu,
ade la sorg budak ni, Arif nama nya.
blur je dr siang sampai ke sudah.
asyik kena bend je dengan teacher² len.

aku panggil dia, tanyakan padanya

Aku : Arif sayang, kenapa awak macam tak berdaya je nie?
Arif : saya mengantuk la techer, malam tadi saya tak cukup tidur,
Aku : Awak bikin apa sampai tak cukup tidur?
Arif : Saya pun tidak tahu kenapa teacher ...

(budak ni nak kena dengan aku ke pe, orang tanya, memain lak dia, sambil letakkan kepala dia di atas bahu aku, kesian lah aku emnengok nya, apa ajela kerja dia malam tadi tuh .. )

kelmarin, aku ada bertanyakan pada nya, didalma kelas subjek "Occupation" ..
sampai je giliran dia.
aku tanya : Arif, dah besar awak nak jadi per?
Arif : Powerful Man teacher, macam BEN10
(dalam hati aku, tak habis² dengan BEN10, sakit otak aku)...
Arif : saya nak jadi orang yang paling berkuasa.
(pengaruh tv terlampau betul lah budak nie. :D)

Arif : teacher, saya rasa tak larat lah nak belajar lagi?
Aku : haih, kenapa pulak?
Arif : kepala saya berat, anyak sangat huruf ayat perkataan yang saya nak kena ingat
(ishh, budak nie, macam² betul. )
.....