BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, June 26, 2009

Semalam















semalam, sempat jugak petang tu aku ke Lake Grden Seremban, berphotoshot, berdua dengan kawan aku.
hahaha ..
turun dari kenderaan je, orang dah duk mandang.
dalam hati akutu, rileks ar guys, aisya je kot.
weeeee ~

mungkin kawan aku tu lah kot. takkan la dorang nak mandang aku yang tak serupa orang nie.
lalalaa ~
( aku sedar diri) ..

mula la keluarkan camera DSLR dari beg.
sebenarnya, aku minat kat arts, termasuklah seni fotorafi nie.
tapi, sayang .. takde rezeki nk study dalam kos nie.

ape kan daya.
daku hampa.

puas mengeliling taman tu,
jari jemari gatal² la duk snap view yang menarik².
aku juga pencinta alam.
♥ natures.

yeah.
:)

i ♥ green gak.
aku adalah greemo.
green, green, green.
damai kot.
tol tak ?!
heeee ~
















antara hasil capture semalam, ni lah dia. yang lain penuh muka aku je.
hahaha ~
belalang hijau didedaun hijau.
nice lah color dia.
janji hijau.























kawan aku jadi mangsa jadi photographer.
padahal tak perbah pegang DSLR tu.
aku pun duk pycsho die.

"babe, rileks la. ko amek je, tak payah nak segan dengan orang. duk malu je tak dapat pe babe."
hahaha ... malu tapi mahu.
cibai je.
:D
takpe², process learning.
aku sempoi orang nye.

jangan kau ludah aku.
siap la kau.
lalala ~~

guys, watch out.
aku ini, garang juga orangnya.
ikut GEN abah aku la kot.
bapak garang dia tuh.
feuuhhh ~

















ini masa bila pun aku tak tahu.
aleh² aku bawak balik untuk di edit, sudah ada daaaa ...
weeee ~
aku rasa pic's² candid ko agak menjadi la babe.

hahahaha ...
lantak lah ..jadi mangsa la lagi kau lepas ni.
tidak, aku bilang mak ko, ko dating dekat kedai mapley depan Dataran tu eyh tanpa izin.
kakakaka ~

obey babe, obey ~
rahsiamu rahsiaku.
rahsiaku aku jela yang tahu.

ngeee ~~~

jam 7 lebih aku balik.
mak dah tunggu depan pintu.
sambil cakap ; "seronok sesi photoshot kakak?"
hahaha ~!

aku jawab : " taks eronok lagi mak, mesti la seronok,' ...
ngeee ...
bontot ku ditepuk.
mak ckap : "sudah! lekas, pergi sembahyang".

aku pun pergi.