BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, June 28, 2009

lokasi Tanjung Ipoh ...
tarikh 28062009 ...
mood SEPI ...

haaaaa, macam biasa, bekerja sambil melunaskan nafsu² ber"photoshot".
bertempat di Kampung Talang, Tanjung Ipoh, Kuala Pilah, Seremban, Negeri Sembilan.
S E R O N O K ! ! !

tadi pagi driving ke Bukit Putus agak menyeramkan, sejuk lagi. Tengah² drive tu, aku asyik menikmati keindahan alam sambil layan lagu "Bengang" dari Akim. Well guys, he's got my attention lah. :D
Masyukkkk .....

Boleh plak tiba² tengah stim layan lagu, sekor beruk tua melintas. Saje je muka dia. Terkejut aku dibuatnya.
Aku ingat "Ju-On" mana lah duk merangkak tiba² atas jalan.
Kusss semangat. Lemah jantung aku.
haihh ...

Hari Ahad penuh kejutan ..............................

jam 1155 pagi
tempat Sudut belakang kerusi Si Kassim :D

Dalam kebisingan kelompok desa
Asyik berborak, asyik menghidang
Seorang kesana, seorang kesini

Aku seperti selalu
Jadi pemerhati ragam² manusia


Terlihat orang tua bergurau senda
berbicara bahasa mereka
bercakap tanpa henti
Begitulah mungkin aku
waktu tua yang menunggu ...


Dalam hilai tawa
memecah sunyi desa

aku masih terdengar
suara² halus menggegar
segenap jiwa raga
S A N U B A R I

Alahai
Dalam membelah hari Ahad yang penuh kejutan ni, hati sayu ...

Apa jua yang berlaku semalam
perlahan² aku cuba hapuskan
(sambil dengar lagu dari band Indo ; Kertas - Kekasih Tak Dianggap ...)

Siap nyanyi sama² dengan kawan aku, Ekin.
Hahaha .. Kin, macam biasa lah.
Kau jela yang larat melayan karenah aku ni.
thanks, buddy.
:)

Apalah nasib ini ................




Lepas tu, dapat jugak lah aku lepas geram apa yang tersirat dalam hati ni.
Karaoke beb ... Hahaha .............
Lagu Ella seh, saja je.
Boring kot.
:(

Hei guys, sapa ada resepi untuk jadi seorang yang berkeras hati?
kang, nak tanya mak aku,
dia buka kitab masak² dia kang
Hahaha .....
Tak terlayan aku weiii ..
:D
K E L A K A R !!!



jam 0130 petang
tempat Dapur Rumah Mak Mok

lepas dah melantak kat sudut khemah tu
makan makanan ala² Pakistan
Feuhh ........
Rezeki Tuhan
Syukur Alhamdulillah .......

(sambil dengar abg DJ putar lagu " My Valentine's")
best siot
Bila la agaknya giliran aku.
:D


Dalam keriuhan majlis ni,
tercari² aku ekdamaian yang lama tiada dalam diri

S E P I

Ermmm ...
Biarkan aja
Aku tak mahu lagi mencari

aku L E T I H
aku B O S A N

heee .. nenek ni buat aku teringat arwah nenek² aku.
i MISS nenek SO MUCH !!