BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, June 27, 2009

Jelebu, Negeri Sembilan

assalamualaikum w.b.t ........

urhmmm ... arini nak cite pe eyk ? huhuhu ... arini aku dan my best buddy nie pegi homestay kat Simpang Durian, Jelebu, Negeri Sembilan. buat pe? haa ... ade la ... tapi, seronok juga, dapatla snap pictures here and there.

nafsu aku kira puas la, untuk snap pictures. satu hari tak petik DSLR tu, memang tak sah. Boleh gila kot. :D
tengok² lah yang mane ade yeah.
malas nak upload byk².
hahahaa ~

aku letih.
erghhh ....

aku pergi dengan kawan aku nie. heuhhh ..
penatkan weh.
si kassim abg angkat ko tuh duk nak membahan aku je.
hahaha .. aku bahan balik. kot kalau die menangis tu.
padan muka die ar.
sape suo kaco aku.
huhuhu ~

arini rasa macam sedih sikit, sambil² berphotoshot tu kan.
urhmmm ...
kenapa eyk ?
hhaaisshhh ...

mana dia si yang lantang bersuara tuh?
ke dah mati dek kerna mulut yang binasa tuh?
if so, ok lah.
DAMAI .....................

arini malas la nk tulis banyak².
penat kot.
tapi, yang penting apa yang terbuku dalam otak nie
sama seperti apa yang tersirat dalam hati.

cuba kau cari
aku tetap akan bersembunyi ...........


Wassalam .. :)